Opći uvjeti poslovanja
- Ovi uvjeti odnose se na prodaju proizvoda objavljenih na internetskoj stranici www.delight.hr i u katalozima. Korištenjem ovih internetskih stranica kupac na stranici www.delight.hr potvrđuje da je upoznat i suglasan s Općim uvjetima poslovanja i uvjetima kupnje. Smatra se da se narudžbom i u cijelosti prihvaćaju Opći uvjeti poslovanja i uvjeti kupnje.
Korištenjem ovih internetskih stranica kupac potvrđuje da je upoznat i suglasan s Općim uvjetima poslovanja i korištenja.
Nositelj svih prava na Internet stranici www.delight.hr je trgovačko društvo Aman Design j.d.o.o. (u daljnjem tekstu prodavatelj).
- Uvjeti korištenja propisuju uvjete i pravila za kupce i odnose se na korištenje internetske stranice www.delight.hr. Korištenjem internetske stranice kupci iskazuju da se slažu s Općim uvjetima poslovanja i korištenja te pristaju na korištenje internetske stranice www.delight.hr u skladu s njima. Kupce upućujemo da se prije same kupnje upoznaju s ovim uvjetima te iste redovito provjeravaju kako bi bili upoznati sa svim pravima i obvezama.
- Pravo korištenja internetske stranice osobno je pravo kupca i ne može se ni na koji način prenositi na druge fizičke ili pravne osobe niti je bilo koji korisnik ovlašten prijavljivati druge fizičke ili pravne osobe.
- Ugovor o kupoprodaji proizvoda između kupca i prodavatelja zaključen je trenutkom narudžbe proizvoda.
- Kupac može biti samo punoljetna i poslovno sposobna osoba. Ugovor u ime i za račun maloljetnika i potpuno poslovno nesposobne osobe mogu zaključiti njihovi zakonski zastupnici ili skrbnici, a djelomično poslovno sposobne osobe ugovor mogu zaključiti samo uz suglasnost njihovog zakonskog zastupnika ili skrbnika. Za postupanje suprotno ovoj odredbi Prodavatelj ne snosi nikakvu odgovornost.
- Kupac je osobno odgovoran za zaštitu povjerljivosti zaporki, na mjestima gdje one kao takve postoje.
Kupac je dužan dati točne, potpune i važeće osobne podatke prilikom ispunjavanja registracijskog obrasca.
Postupanje suprotno tome, ovlašćuje prodavatelja da uskrati takvom kupcu pristup ili ostvarenje svih ili dijela usluga koje nudi www.delight.hr.
- Kupac je upoznat s činjenicom da ponekad dolazi do prekida usluga ili do događaja koji su izvan kontrole tvrtke Aman Design j.d.o.o. te prihvaća da tvrtka Aman Design j.d.o.o. nije odgovorna za bilo kakav gubitak podataka do kojeg može doći za vrijeme prijenosa informacija na Internetu.
Kupac se slaže i prihvaća da pristup internetskim stranicama ponekad može biti u prekidu, privremeno nedostupan ili isključen.
- Prodavatelj zadržava pravo u bilo kojem trenutku i bez prethodne najave ako to smatra potrebnim, ukinuti ili izmijeniti sadržaj Općih uvjeta poslovanja, asortiman proizvoda, cijene proizvoda ili sadržaj internetske stranice www.delight.hr. Stoga je kupac dužan prije svakog korištenja internetske stranice www.delight.hr pregledati sadržaj Općih uvjeta poslovanja. Suprotno postupanje oslobađa prodavatelja bilo kakve odgovornosti. Navedene promjene stupaju na snagu objavom na www.delight.hr.
- Korištenje internetske stranice www.delight.hr isključivo je na odgovornost kupca. Prodavatelj se oslobađa od svake odgovornosti za štetu koja je mogla nastati prilikom posjete internetskoj stranici www.delight.hr uslijed protupravnih radnji trećih osoba, računalnih virusa, prekida u komunikacijskoj liniji, neovlaštenog pristupa, neprikladnog ponašanja, nemara i slično te drugih slučajeva za koje nije odgovoran prodavatelj. Prodavatelj je oslobođen svake odgovornosti u slučaju nastanka okolnosti koje onemogućavaju korištenje www.delight.hr internetske stranice. Uvjeti ovog poglavlja odnose se na cjelokupni sadržaj internetske stranice www.delight.hr.
- Prodavatelj se u potpunosti odriče bilo kakve odgovornosti za točnost i/ili potpunost svih informacija i sadržaja koje se nalaze na www.delight.hr internetskoj stranici. Stranica www.delight.hr zadržava pravo pogreške u opisu i slici proizvoda postavljene prema informacijama proizvođača. Svi sadržaji postavljeni na internetskoj stranici postavljeni su kako bi kupcu olakšali izbor prilikom kupovine. Za nenamjerne greške ne odgovaramo.
- Aman Design j.d.o.o. sve materijale, fotografije i tekst postavlja na web stranicu u dobroj namjeri kako bi kupcu olakšao odabir prilikom kupovine. Aman Design j.d.o.o. ne jamči da fotografije proizvoda u potpunosti odgovaraju izgledu samog proizvoda. Za moguće nenamjerne greške kod opisa proizvoda ne odgovaramo. Moguće su različitosti stvarnog proizvoda i fotografije proizvoda te opisa proizvoda na ovim stranicama, ukoliko proizvođač izmijeni neku od karakteristika ili sadržaj proizvoda. Svi opisi se redovito i detaljno provjeravaju.
- Na uvjete poslovanja primjenjuje se Zakon o zaštiti potrošača (Narodne novine broj 41/14, 110/15, 14/19)
- Kupovina je moguća 24 sata na dan, 7 dana u tjednu. Aman Design j.d.o.o. ne odgovara za troškove korištenja računalne opreme i telekomunikacijskih usluga potrebnih za pristup usluzi. Kupac će elektronskom poštom biti obaviješten o potvrdi narudžbe i slanju pošiljke.
- U slučaju da Aman Design j.d.o.o. iz bilo kojeg razloga nije u mogućnosti isporučiti neki od naručenih artikala, s kupcem će, telefonom ili e-porukom, u kontakt stupiti djelatnik Aman Design j.d.o.o. u svrhu dogovora o isporuci zamjenskog artikla ili eventualnog otkazivanja naručenog artikla.
- Kupovina se obavlja naručivanjem dostupnih proizvoda koje kupac bira na temelju fotografije i osnovnog opisa. Fotografije su ilustrativne prirode te ne moraju uvijek i u svim detaljima odgovarati dostupnim proizvodima. Kupovina se obavlja u nekoliko jednostavnih koraka s bilo kojeg mjesta u svijetu.
- Pretraživanje proizvoda je moguće po različitim kriterijima. Upisom određenog pojma u "Pretraživanje" pojavit će se artikli koji su povezani s navedenim pojmom. Kupac može izabrati određeni artikl koji ga zanima i pročitati dostupan opis artikla kako bi mogao samostalno donijeti odluku odgovara li artikl njegovim potrebama. Kupac artikle bira iz kataloga proizvoda Aman Design j.d.o.o. koji je uređen prema vrstama proizvoda.
- Naružba artikala se obavlja elektronskim putem. Klikom miša na ikonu "Dodaj u košaricu" odabrani artikl dodaje se u košaricu. Stavljanjem artikla u košaricu artikl nije rezerviran niti naručen niti kupljen. Kupac može nastaviti dodavati artikle klikom na „Nastavi kupovati“ ili izvršiti pregled košarice klikom na „Pregled košarice“ ili izmijeniti količinu i/ili odabir artikla nakon promjene klikom na “Osvježi košaricu” ili završiti proces odabira artikala klikom na „Dovrši kupovinu“. Ukoliko kupac posjeduje kupon za popust, u polje “Sadržaj kupona” upisuje svoj kod, te klikom na “Primjeni kupon” popust se obračunava automatski. Kada kupac završi proces odabira artikala klikom na "Dovrši kupovinu“ preusmjeriti će se na stranicu gdje odabire način plaćanja, način dostave, te označava odgovarajću kućicu ukoliko želi R1 račun. Kupnju nije moguće nastaviti bez označavanja kućice "Slažem se s Općim uvjetima poslovanja" čijim označavanjem kupac potvrđuje da je pročitao i razumio ove Opće uvjete poslovanja te da se sa istima slaže i označavanjem kućice „Upoznat sam s tim da narudžba uključuje obvezu plaćanja“. Klikom na „Promijeni sadržaj košarice“ kupac može izmijeniti sadržaj košarice. Ukoliko se kupac slaže sa kupnjom proizvoda koji su u košarici može kliknuti na ikonu „Plati“. Nakon što kupac pritiskom na ikonu "Plati" izvrši narudžbu, prodavatelj će na adresu e-pošte kupca poslati Opće uvjete poslovanja zajedno s potvrdom narudžbe te brojem iste kojom potvrđuje da je narudžba kupca zaprimljena i u procesu obrade.
- Prodavatelj će kupcu poslati na adresu njegove e-pošte potvrdu o sklopljenom kupoprodajnom ugovoru zajedno s potvrdom da je paket poslan.
- Ukoliko kupac ne primi naručene proizvode koje je platio u roku od 20 radnih dana (subota, nedjelja i neradni dani isključeni) od izvršenog plaćanja, odnosno 20 radnih dana (subota, nedjelja i neradni dani isključeni) od sklapanja kupoprodajnog ugovora s ugovorenim plaćanjem po primitku, dužan je obavijestiti Aman Design j.d.o.o. o istom na adresu e-pošte delight@delight.hr.
- Ukoliko kupac nije zaprimio potvrdu kupnje putem e-pošte u roku od 72 sata ili nije moguće pristupiti usluzi na način naveden u e-poruci, dužan je kontaktirati prodavatelja na adresu e-pošte delight@delight.hr ili na broj telefona +385 91 1111 187 svaki radni dan u vremenu od 10 – 20 sati.
- U slučaju da Aman Design j.d.o.o. iz bilo kojeg razloga nije u mogućnosti isporučiti neki od naručenih proizvoda, s kupcem će, telefonom ili e-porukom, u kontakt stupiti zaposlenik Aman Design j.d.o.o. u svrhu dogovora o isporuci zamjenskog proizvoda ili eventualnog otkazivanja naručenog proizvoda.
- U slučaju problema ili nejasnoća tijekom narudžbe kupac može kontaktirati Aman Design j.d.o.o. na adresu e-pošte delight@delight.hr ili na broj telefona telefona +385 91 1111 187 svaki radni dan u vremenu od 10 – 20 sati.
- Informacije o trgovačkom društvu:
Naziv: Aman Design j.d.o.o. za usluge
Skraćeni naziv: Aman design j.d.o.o.
Sjedište: Maksimirska cesta 76, 10000 Zagreb, Republika Hrvatska
E-mail: delight@delight.hr
Broj telefona: +385 1 203 4187
Broj mobitela: +385 91 1111 187
Poslovna banka i broj žiro računa: IBAN: HR2723400091110909703, Privredna banka Zagreb d.d., Zagreb
Društvo upisano u sudski registar Trgovačkog suda u Zagrebu rješenjem od 13. lipnja 2016. godine, posl. br. Tt-16/19611-4
MBS: 081036572
OIB:33258785229
Temeljni kapital: 10,00 kuna u cijelosti
Sklapanje ugovora o kupoprodaji
Potrošač, u svojstvu kupca, sklapa ugovor o kupoprodaji s Aman Design jednostavnim društvom s ograničenom odgovornošću za trgovinu, marketing i usluge, Maksimirska 76, Zagreb, (dalje u tekstu: Aman Design j.d.o.o.) u svojstvu prodavatelja.
Pravne osobe kao kupci podliježu primjeni Zakona o obveznim odnosima i Zakona o elektroničkoj trgovini, te se na njih ne primjenjuje Zakon o zaštiti potrošača. Ovi Opći uvjeti poslovanja se primjenjuju na pravne osobe u dijelu koji se odnosi na:
- Cijenu i način plaćanja,
- Glavna obilježja proizvoda
- postupak sklapanja ugovora
- Opis načina isporuke i troškova dostave, opće informacije
- Odricanje odgovotnosti
- Trenutak sklapanja ugovora
Prodavatelj može prema svome izboru pravnoj osobi omogućiti u svakom individualnom slučaju prava koja ima kupac koji je potrošač. Korisnik je osoba koja koristi web stranicu www.delight.hr, isto kao i svaki kupac i posjetitelj web stranice www.delight.hr.
Sklapanje ugovora o kupoprodaji putem web stranice www.delight.hr regulirano je u skladu sa zakonskim odredbama uzimajući u obzir naročito načela i odredbe direktiva Europske unije. Sklapanje ugovora putem web stranice www.delight.hr predstavlja sklapanje ugovora na daljinu.
Ovi Opći uvjeti poslovanja predstavljaju i predugovornu obavijest, te se odnose na sklapanje ugovora o kupoprodaji ukoliko je kupac potrošač odnosno svaka fizička osoba koja sklapa pravni posao ili djeluje na tržištu izvan svoje trgovačke, poslovne, obrtničke ili profesionalne djelatnosti, te ukoliko se ugovor sklapa između trgovca i potrošača u okviru organiziranog sustava prodaje ili pružanja usluge bez istodobne fizičke prisutnosti trgovca i potrošača na jednome mjestu pri čemu se do trenutka sklapanja ugovora te za sklapanje ugovora isključivo koristi jedno ili više sredstava daljinske komunikacije.
Sredstva daljinske komunikacije jesu sva sredstva koja se bez istodobne fizičke prisutnosti trgovca i potrošača mogu koristiti za sklapanje ugovora na daljinu, kao što je internet i elektronička pošta.
Uovor je sklopljen kada prodavatelj prihvati ponudu kupca, te sve navedeno na stranicama www.delight.hrpredstavlja poziv na stavljanje ponude. Prodavatelj može raskinuti ugovor o kupoprodaji, ako kupac ne uplati kupoprodajnu cijenu, te nije dužan izvršiti isporuku proizvoda do trenutka primitka kupoprodajne cijene, osim u slučaju kada je kupac odabrao način plaćanja pouzećem. Ukoliko kupac iz nekog razloga ne preuzme pošiljku te se ista vrati prodavatelju, prodavatelj neće ponoviti druge dostave.
Sastavni dio ovih Općih uvjeta poslovanja su i Opći uvjeti zaštite osobnih podataka. Ukoliko se korisnik ne slaže s Općim uvjetima poslovanja i Informacijom o zaštiti podataka, dužan je napustiti i ne koristiti web stranicu www.delight.hr.
Kada se korisnik uključi u određene aktivnosti na web stranici www.delight.hr kao što su otvaranje korisničkog računa, korištenje internetske prodavaonice, ispunjavanje anketa, komentara, objavljivanje sadržaja, sudjelovanje u natjecanjima ili nagradnim igrama, slanje povratnih informacija, traženje informacija o uslugama, javljanje na oglas za posao, Aman Design j.d.o.o. može od korisnika zatražiti davanje određenih dodatnih osobnih podataka. U tom slučaju, prije davanja dodatnih osobnih podataka korisniku preporučujemo da svakako prouči Informaciju o zaštiti podataka.
Sadržaj web stranice www.delight.hr je dostupan na hrvatskom jeziku. Službeni jezik za sklapanje ugovora o kupoprodaji je hrvatski jezik.
Glavna obilježja proizvoda
Kupac se upoznaje s glavnim obilježjima proizvoda na web stranici www.delight.hr.
Aman Design j.d.o.o. zadržava pravo izmjene informacija, uključujući cijene proizvoda i akcijske ponude na stranicama bez prethodne najave. Uz sliku proizvoda nalazi se opis glavnih obilježja proizvoda i njegova cijena s PDV-om. Cijene, uvjeti plaćanja i akcijske ponude vrijede isključivo u trenutku narudžbe i/ili plaćanja.
Načini plaćanja
Plaćanje na internetskoj stranici www.delight.hr vrši se u kunama. Cijene su maloprodajne, izražene u kunama s pripadajućim PDV-om. Iskazane redovne cijene na internet stranici www.delight.hr vrijede za sve oblike plaćanja: gotovinsko i jednokratno kartično plaćanje. Cijena svakog proizvoda određena je za svaki proizvod pojedinačno.
Proces upisivanja cijene na stranicu visoko je kontrolirani proces no unos cijena zahtijeva ljudski faktor te podrazumijeva mogućnost nastanka greške.
Prodavatelj je ovlašten mijenjati cijene bez prethodne obavijesti.
Također, prodavatelj je ovlašten bez prethodne obavijesti u svakom trenutku odrediti popust za pojedini proizvod, grupu proizvoda i/ili za sve proizvode. Odgoda slanja ili preuzimanja proizvoda na akciji moguće je isključivo ukoliko su proizvodi plaćeni unaprijed, bilo uplatom na transakcijski račun, bilo kartičnim plaćanjem.
Naručene proizvode možete platiti na sljedeće načine:
- Putem virmana ili opće uplatnice
- Pouzećem u gotovini prilikom preuzimanja proizvoda kod dostavljača
- Karticama Maestro, MasterCard, Visa, Visa Premium, Visa Inspire, Diners
- Plaćanje putem virmana ili opće uplatnice
Ako ste odabrali plaćanje virmanom ili općom uplatnicom na vašu e-mail adresu bit će poslana potvrda vaše narudžbe. Djelatnici internet trgovine www.delight.hr kontaktirat će vas po potrebi.
Ako se plaćanje proizvoda vrši putem opće uplatnice ili virmana, kupac mora ispuniti sljedeće podatke:
Uplata na IBAN račun Aman Design j.d.o.o.:
PBZ IBAN: HR2723400091110909703
Poziv na broj: upisati broj narudžbe
Primatelj: Aman Design j.d.o.o., Maksimirska cesta 76, 10000 Zagreb
Po zaprimljenoj uplati poslat ćemo vam naručene proizvode. Naručeni proizvodi se dostavljaju kupcu u skladu s uvjetima dostave.
- Pouzećem u gotovini prilikom preuzimanja proizvoda kod dostavljača
Plaćanje pouzećem omogućuje da narudžbe podmirite prilikom same dostave na navedenu adresu odnosno tek kada vam je predan u posjed. Plaćanje pouzećem nije moguće kod osobnog preuzimanja robe u našoj trgovini. Plaćanje pouzećem vrši se isključivo u gotovini u kunama, dostavljaču prilikom same isporuke na navedenu adresu. U slučaju da primatelj nije u mogućnosti zaprimiti pošiljku na definiranoj dostavnoj adresi u trenutku dostave, dostavljač ostavlja obavijest o prispijeću pošiljke.
- Karticama Maestro, MasterCard, Visa, Visa Premium, Visa Inspire, Diners, American Express
Ako ste odabrali plaćanje kreditnom karticom, na sigurnoj stranici WSPAY odaberete vrstu kreditne kartice kojom plaćate (MasterCard, Visa, Visa Premium ili Diners) te upišete podatke o vlasniku kreditne kartice i ostale potrebne podatke.
Jednokratno plaćanje Visa Premium, Diners, Visa, MasterCard i Maestro karticama
Obročno plaćanje do 6 rata Visa Premium, Diners, kao i kartice iz portfelja banaka PBZ, Zaba i Erste.
Dostava na kućnu adresu
Dostava se izvršava do ulaza u stambeni objekt željene adrese, odnosno na kućni prag.
Dostava se vrši putem brze dostave.
Dostava je besplatna za sve narudžbe na teritoriju Republike Hrvatske iznad 1500,00 kn.
Za naručenu robu u iznosu manjem od 1500,00 kn, dostava se naplaćuje u paušalnom iznosu od 50,00 kn.
Dostava je besplatna za sve narudžbe na teritoriju Republike Slovenije, iznad 2500,00 kn.
Za naručenu robu u iznosu manjem od 2500,00 kn, dostava se naplaćuje u paušalnom iznosu od 100,00 kn.
Dostava je besplatna za sve narudžba na teritoriju EU iznad 3500,00 kn.
Za naručenu robu u iznosu manjem od 3500,00 kn, dostava se naplaćuje u paušalnom iznosu od 300,00 kn.
Uvjeti preuzimanja dostave
Svi proizvodi zapakirani su u transportnu ambalažu na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Prilikom preuzimanja proizvoda svaki je kupac dužan provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavljaču, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva oštećenja. Kupac je obvezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu koju dostavljač uzima kao potvrdu o preuzimanju.
VAŽNO: Ako ne primite robu u dogovorenom roku, molimo vas da nas obavijestite što je prije moguće e-mailom ili telefonom.
Osobno preuzimanje
Proizvodi koje ste naručili bit će spremni za vaše osobno preuzimanje nakon što vas obavijestimo telefonskim ili pisanim putem. Proizvodi moraju biti unaprijed plaćeni. Prilikom online kupnje neposredna plaćanja prije preuzimanja proizvoda nisu moguća. Preuzimanje istih vrši se uz predočenje identifikacijskog dokumenta osobe koja je svoje podatke (ime i prezime) navela u rubrici za kontakt podatke prilikom kreiranja narudžbe.
Proizvode kupljene putem web shopa, nakon telefonske ili pisane obavijesti, možete preuzeti u sljedećim terminima i adresama:
Ponedjeljak, utorak, četvrak: od 13:00 do 20:00 sati; srijeda: od 10: do 17:00 sati; petak: od 10:00 do 20:00 sati; subota: od 10:00 do 14:00 sati, na adresi Vlaška 6 u Zagrebu.
VAŽNO: Ako vas još nismo kontaktirali vezano uz osobno preuzimanje proizvoda, molimo vas da nas obavijestite što je prije moguće e- mailom ili telefonom.
Povrat i reklamacije
POVRAT
Aman Design j.d.o.o. odgovara za materijalne nedostatke proizvoda do trenutka prijelaza rizika na kupca (trenutak predaje stvari u posjed kupcu ili trećoj osobi određenoj od strane kupca, a koja nije prijevoznik), bez obzira je li mu materijalni nedostatak bio poznat. Također, isti odgovara i za one materijalne nedostatke koji se pojave nakon prijelaza rizika na kupca ako su posljedica uzroka koji je postojao prije toga. Predmnijeva se da je nedostatak koji se pojavio u roku od šest mjeseci od prijelaza rizika na kupca postojao u vrijeme prijelaza rizika, osim ako prodavatelj ne dokaže suprotno ili suprotno proizlazi iz naravi stvari ili naravi nedostatka.
Nedostatak postoji:
- ako stvar nema potrebna svojstva za svoju redovitu uporabu ili za promet,
- ako stvar nema potrebna svojstva za posebnu uporabu za koju je kupac nabavlja, a koja je bila poznata prodavatelju ili mu je morala biti poznata,
- ako stvar nema svojstva i odlike koje su izrijekom ili prešutno ugovorene, odnosno propisane,
- kad je prodavatelj predao stvar koja nije jednaka uzorku ili modelu, osim ako su uzorak ili model pokazani samo radi obavijesti,
- ako tvar nema svojstva koja inače postoje kod drugih stvari iste vrste i koja je kupac mogao opravdano očekivati prema naravi stvari, posebno uzimajući u obzir javne izjave prodavatelja, proizvođača i njihovih predstavnika o svojstvima stvari (reklame, označavanje stvari i dr.)
Potrošač je obvezan obavijestiti prodavatelja o postojanju vidljivih nedostataka u roku od dva mjeseca od dana kad je otkrio nedostatak, a najkasnije u roku od dvije godine od prijelaza rizika na potrošača.
Kad se nakon primitka stvari od strane kupca pokaže da stvar ima neki nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja stvari, kupac je dužan, pod prijetnjom gubitka prava, o tom nedostatku obavijestiti prodavatelja u roku od dva mjeseca računajući od dana kad je nedostatak otkrio.
Prodavatelj ne odgovara za nedostatke koji se pokažu pošto proteknu dvije godine od predaje stvari. Prava kupca koji je pravodobno obavijestio prodavatelja o postojanju nedostatka gase se nakon isteka dvije godine, računajući od dana odašiljanja obavijesti prodavatelju, osim ako je prodavateljevom prijevarom kupac bio spriječen da ih ostvaruje.
Ako se utvrdi postojanje materijalnog nedostatka prodavatelj može imati jednu od slijedećih obveza, sve u skladu sa pravilima Zakona o obveznim odnosima:
- uklanjanje nedostatka
- prodaja drugog proizvoda bez nedostatka
- sniženje cijene
- raskid ugovora
Prava temeljem materijalnog nedostatka na stvari regulirana su Zakonom o obveznim odnosima.
Kada je kupac pravna osoba na njega se odnose pravila o materijalnom nedostatku propisana Zakonom o obveznim odnosima, posebno u dijelu u kojem je materijalni nedostatak za pravne osobe uređen drugačije od ovdje navedenoga u Općim uvjetima poslovanja, tada primjenjuje se Zakon o obveznim odnosima.
JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA
Prije samog sklapanja Ugovora, kupac ima mogućnost pregledati ‘Uvjete korištenja www.delight.hr‘ koji su navedeni na web stranici (obavijest iz članka 57. st. 1. Zakona o zaštiti potrošača (Narodne novine broj 41/14, 110/15, 14/19), te obavijest o pravu korisnika na jednostrani raskid ugovora s obrascem za jednostrani raskid ugovora iz članka 61. st. 1. i 2. Zakona o zaštiti potrošača.)
Kupac ima pravo, ne navodeći razloge za to, jednostrano raskinuti ugovor sklopljen izvan poslovnih prostorija ili sklopljen na daljinu u roku od 14 dana, sukladno članku 72. Zakona o zaštiti potrošača.
Propisani rok od 14 dana počinje teći od dana kada je kupcu proizvod predan u posjed.
Vraćeni proizvod mora biti neotvaran u originalnom pakiranju s deklaracijom, te pripadajućim sadržajem i računom.
Sukladno članku 77. stavak 5. Zakona o zaštiti potrošača, kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.
Sukladno članku 74. Zakona o zaštiti potrošača, kupac je dužan prije isteka roka za jednostrani raskid ugovora (rok od 14 dana od predaje proizvoda u posjed) obavijestiti trgovca (Aman Design j.d.o.o.) o svojoj odluci da raskine ugovor i to putem obrasca za jednostrani raskid ugovora ili putem bilo koje druge nedvosmislene izjave kojom izražava svoju volju da raskine ugovor.
Standardni informacijski obrazac za jednostrani raskid ugovora možete preuzeti ovdje.
Izjavu je potrebno poslati poštom na Aman Design j.d.o.o., Maksimirska 76, 10000 Zagreb ili putem e- maila: delight@delight.hr.
U Izjavi je potrebno navesti: broj računa, datum računa, ime i prezime, adresu, broj telefona ili adresu elektroničke pošte.
Sukladno članku 75. stavku 2. Zakona o zaštiti potrošača, u slučaju raskida ugovora, svaka je strana dužna vratiti drugoj ono što je primila na temelju ugovora.
Kupac je dužan vratiti primljenu robu bez odgađanja, a najkasnije u roku 14 dana otkada je obavijestio trgovca o svojoj odluci da raskine ugovor, prema članku 77. stavku 1. Zakona o zaštiti potrošača.
Kupac nema pravo na jednostrani raskid ugovora ako je:
- ugovor o uslugama trgovac u potpunosti ispunio, a ispunjenje je započelo uz izričit prethodni pristanak kupca te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora iz ovoga odsjeka ako usluga bude u potpunosti ispunjena;
- predmet ugovora zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otpečaćena nakon dostave, sukladno članku 79. stavku 1. točkama 1. i 5. Zakona o zaštiti potrošača.
Povrat robe vrši se putem dostavne službe, a cijenu prijevoza snosi kupac.
Kod jednostranog raskida ugovora, trgovac mora izvršiti povrat plaćenog, tek nakon što mu roba bude vraćena.
Trgovac mora izvršiti povrat plaćenoga služeći se istim sredstvima plaćanja kojim se koristio kupac prilikom plaćanja osim ako kupac izričito ne pristane na neko drugo sredstvo plaćanja, te uz pretpostavku da kupac ne bude obvezan platiti nikakve dodatne troškove za takav povrat.
Obveze kupca u slučaju jednostranog raskida ugovora:
Sukladno članku 77. Zakona o zaštiti potrošača, kupac mora izvršiti povrat robe bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od kada je obavijestio trgovca o svojoj odluci da raskine ugovor.
Kupac je dužan robu poslati ili dostaviti na adresu najbližeg prodajnog mjesta (Tomićeva 4 ili Trg bana Josipa Jelačića 13, u Zagrebu)
Kupac se moli da prije raskida ugovora javi na kako bi mu bio objašnjen postupak vraćanja robe.
Smatra se da je kupac izvršio svoju obvezu na vrijeme ako prije isteka roka od 14 dana pošalje robu ili je preda trgovcu, odnosno osobi koju je trgovac ovlastio da primi robu. Ako vraća neraspakirani proizvod u originalnoj ambalaži koja je u potpunosti neoštećena, kupac snosi troškove dostave i otpreme, a prodavatelj će mu vratiti ukupnu uplaćenu kupoprodajnu cijenu za proizvod (bez troškova dostave)
Kupac mora snositi samo izravne troškove povrata robe.
Kako bi potrošač utvrdio prirodu, obilježja i funkcionalnosti robe isti može postupati sa robom i pregledati robu isključivo na način na koji je to uobičajeno pri kupnji robe u prostorijama prodavatelja. Robu koju kupac namjerava vratiti u roku od 14 dana isti ne smije nositi, prati, glačati, skraćivati i/ili prepravljati, skinuti ušivenu etiketu i/ili ušiveni logo niti poduzimati bilo koje druge radnje kojima bi umanjio vrijednost robe.
U periodu u kojem potrošač ostvaruje pravo povrata robu mora čuvati s dužnom pažnjom odnosno mora se ponašati kao osobito pažljiv i savjestan čovjek. U slučaju umanjenja vrijednosti proizvoda koje je rezultat rukovanja proizvodom prodavatelj će se naplatiti iz iznosa primljene kupoprodajne cijene u omjeru umanjenja vrijednosti robe prema vlastitoj procijeni uzimajući u obzir objektivne kriterije svakog pojedinog slučaja.
Pravo na raskid ugovora o kupoprodaji nije dopušten u slijedećim slučajevima kada je:
- predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji potrošača ili koja je jasno prilagođena potrošaču
- predmet ugovora zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otpečaćena nakon dostave
- predmet ugovora roba koja je zbog svoje prirode nakon dostave nerazdvojivo pomiješana s drugim stvarima, potrošač posebno zahtijevao posjet trgovca radi obavljanja hitnih popravaka ili poslova održavanja, s time da ako prilikom takvog posjeta, uz one usluge koje je potrošač izrijekom zahtijevao, trgovac pruži i neke druge usluge, odnosno isporuči i neku drugu robu osim one koja je nužna za obavljanje hitnih popravaka ili poslova održavanja, potrošač ima pravo na jednostrani raskid ugovora u vezi s tim dodatnim uslugama ili robom.
REKLAMACIJE ROBE S NEDOSTATKOM
Kupac ima pravo na povrat odnosno zamjenu robe u sljedećim slučajevima:
- isporuka robe koja nije naručena
- isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja
Povrat u slučaju reklamacije robe s nedostatkom se vrši tako da nakon zaprimanja prigovora, u dogovoru s kupcem, na njegovu adresu šaljemo dostavnu službu koja će preuzeti paket ili kupac može samostalno predati paket u prema dogovoru određenoj poslovnici.
Reklamacija će se smatrati valjanom ako se pregledom proizvoda, utvrdi da odgovara uvjetima za reklamaciju sukladno Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti potrošača.
Ako je reklamacija pravovaljana, o našem trošku zamijenit ćemo robu za istovjetnu bez nedostataka ili vratiti cjelokupan iznos koji je plaćen za proizvod.
U slučaju da reklamacija nije pravovaljana, tj. ako se prigovor potrošača odbije, kupac koji je uputio prigovor snosit će trošak ponovne dostave kupljenog proizvoda na adresu kupca.
U slučaju nemogućnosti isporuke druge robe, prodavatelj će nadoknadit kupcu njegove troškove povrata robe i vrijednost robe koju nije moguće isporučiti.
Odredbe o jednostranom raskidu ugovora i reklamaciji ne primjenjuju se na proizvode kupljene na akcijskoj prodaji, rasprodaji, sezonskom sniženju, osim ako se radi o materijalnom nedostatku.
Odredbe o jednostranom raskidu ugovora i reklamaciji ne primjenjuju se na prodaju proizvoda s greškom i prodaju proizvoda kojima istječe rok uporabe.
ODGOVORNOST ZA MATERIJALNE NEDOSTATKE
Materijalne nedostatke rješavamo sukladno Zakonu o obveznim odnosima.
OBAVIJEST O NAČINU PISANOG PRIGOVORA POTROŠAČA
Sve prigovore sukladno članku 10. Zakona o zaštiti potrošača, potrošač može poslati putem pošte na adresu Aman Design j.d.o.o., Maksimirska 76, 10 000 Zagreb, elektroničke pošte na adresu e-pošte delight@delight.hr ili osobno u poslovnim prostorijama prodavatelja na adresi DeLight, Vlaška 6, 10000 Zagreb.
Kako bi potrošaču Aman Design j.d.o.o. odgovorio na pisani prigovor koji nije upućen elektroničkom poštom, mole se potrošači da navedu točne podatke o svome imenu i prezimenu te adresi na koju će im biti dostavljen odgovor. Odgovor na prigovor potrošača Aman Design j.d.o.o. zakonski mora dati u pisanom obliku najkasnije u roku 15 dana od dana primitka prigovora.
U slučaju eventualnog spora Aman Design j.d.o.o. i potrošač će spor riješiti mirnim putem, a ukoliko nije moguće nadležan je Općinski građanski sud u Zagrebu uz primjenu hrvatskog prava. Rješavanje sporova je moguće pred Sudom časti HGK ili drugim centrima za mirenje.
Ukoliko potrošač prihvaća Opće uvjete poslovanja, isti prihvaća i sve druge uvjete navedene na web stranici www.delight.hr te sve ostale odredbe navedene na toj web stranici. Ukoliko se potrošač ne slaže s bilo kojim dijelom predugovorne obavijesti ili Općih uvjeta poslovanja moli se isti da ne koristi web stranicu www.delight.hr i ne sklapa ugovor o kupoprodaji.
Aman Design j.d.o.o. zadržava pravo izmjene ovih Općih uvjeta poslovanja i pravila bez prethodne najave. Opći uvjeti poslovanja su sukladni zakonima Republike Hrvatske.
Ukoliko je kupac pravna osoba na njega se ne odnose pravila o zaštiti potrošača propisana Zakonom o zaštiti potrošača. Pravila o pisanom prigovoru potrošača ne odnose se na pravne osobe, a na koje se primjenjuje Zakon o obveznim odnosima i Zakon o elektroničkoj trgovini.